آخرین اخبار
خانه » مقالات » آموزش شیوه درج اطلاعیه بنر تبلیغاتی در وب وب سایت های اینترنتی

آموزش شیوه درج اطلاعیه بنر تبلیغاتی در وب وب سایت های اینترنتی

آموزش روش درج اگهی بنر تبلیغاتی در وب وبسایت های اینترنتی
banner آموزش شیوه   درج اطلاعیه بنر تبلیغاتی در وب  وب سایت های اینترنتی
ثبت رایگان آگهی

تبلیغات قطعا برای پیشبرد همه تجارت ها امری لازم ضروری است در مورد وب وبسایت نیز قطعا باید تبلیغات به صورت هدفمند معین ی انجام شود تا بهترین نتیجه حاصل شود. یکی از مرسوم ترینشیوه های تبلیغات آنلاین قرار دادن بنر مورد نظر در سایت های پربازدید به همراه لینک به سایت مورد نظر است به شکلی که کاربر بعد از کلیک بر روی بنر به وب سایت مورد نظر هدایت شود. ولی در سالهای اخیر گستره تبلیغات آنلاین فراتر رفته است و روش های برای تبلیغات آنلاین در دسترس می باشند که در ادامه به آنها اشاره ای خواهیم داشت.

اما چرا تبلیغات آنلاین تا به این میزان محبوب هستند ؟ اولین مهمترین مسئله گسترش افزایش فزاینده اینترنت در جهان ی امروزی است. امروزه شما از طریق اینترنت به راحتی میتوانید محصول یا خدمات خود را در همه جهان معرفی بکنید اما این کار درآموزش های سنتی ناممکن و دور از ذهن است.

• آگهی های آنلاین به راحتی قابلیت ارزیابی ترافیک ، تعداد کلیک روزانه یا حتی مناطق اشویِژگزینشه بازدید کننده را در اختیار مدیر وبسایت قرار میدهند.
• شما در وب سایت خود میتوانید بدون محدودیت نسبت به ارائه اطلاعات و مطالب به کاربران اقدام بکنید . این امر در نحوه سنتی در دسترس نیست.
• هزینه اگهی های آنلاین به مراتب پایین تر ازشیوه های ستنی است حال آنکه کارایی آنها بالاتر است.

یکی از مهترین مسائل در تبلیغات آنلاین گزینش وب وب سایت های مناسب برای نمایش بنر شماست. باید وب سایت ها را با دقت انتخاب بکنید در انتخاب آنها به نوع مخاطبین توجه ویژه داشته باشید. به عنوان مثال چنانچه مخاطب شما افراد کم سن سال هستند انتخاب وب وب سایت های تفریحی بازی یا سایت هایی که به علایق بچه ها نوجوانان میپردازد منطقی به نظر میرسد ولی چنانچه محصول شما در مورد خودرو است پس به دنبال وب سایت هایی باشید که مطالبی در مورد خودرو را منتشر میکنند. همین طور آگهی های بنری وب سایت هدف را با دقت مرور بکنید ببینید که چند بنر مرتبط با همکاران و هم صنفان شما بر روی وب سایت مورد نظر نمایش داده میشوند. اگر تعداد بنر کمپانی های همکار شما بر روی وبسایت مورد نظر زیاد باشند شانس کلیک بر روی بنر شما کمتر می شود .

قطعا رتبه سایت مورد نظر را در وبسایت هایی مانند Alexa نقد بکنید . وبسایت هایی با رتبه زیر ۵۰۰۰ در مقیاس جهان ی وب سایت های مناسبی برای تبلیغات هستند . اگر رتبه سایت مورد نظر شما برای مثال ۱۰۰۰۰۰ بود از تبلیغ منصرف شوید چون فقط پول خود را هدر داده اید.

در طراحی بنر خود وسواس نشان دهید و سعی بکنید از افراد کارشناس در زمینه طراحی بنر مورد نظر یاری بگیرید. قبل از سفارش طراحی بنر با وب سایت های مبدا جهت نمایش بنر ارتباط بگیرید و سایز بنر را از آنها جویا شوید. مراقب باشید که سایزهای بنر استانداردهای معین ی دارند پس میتوانید بنر نمایش داده شده در یک وبسایت را در وبسایت های دیگر مصرف بکنید . از طراح خود درخواست بکنید تا از هارمونی رنگ مناسب و منطبق با وبسایت شما در طراحی بنر مصرف نماید همچنین در انتخاب عکس های مورد مصرف در بنر نیز دقت نمایید. مد نظر داشته باشید اگر بنر شما از نظر بصری قوی قابل توجه نباشد هیچ کاربری بر روی آن کلیک نخواهد کرد. بهترین فرمت بنر GIF یا JPG است چون بنرهای Flash در بسیاری از مرورگرها و یا تبلت ها و تلفن همراه ها ممکن است با مساله عدم نمایش مواجه شوند.

برخی وب وب سایت ها ممکن است توانایی نمایش بنر شما را در مناطق خاص یا شهر یا کشورهای مورد انتخاب شما داشته باشند. این ویژگی با اهمیت به ویژه در تبلیغات Pay Per Click است. در اینروش تبلیغ شما وجه معین ی را به عنوان پیش پرداخت به مالک وب سایت مورد نظر پرداخت میکنید و بابت هر کلیک مبلغی از اعتبار پیش پرداخت شما کم می شود . اگر کلیک های مورد نظر در مناطقی صورت گیرد که هدف شما نیست در واقع شما تعرفه بی موردی را پرداخت میکنید. پس اگر به این نوع اطلاعیه نیاز دارید قطعا امکان مصرف از گزینش مناطق مورد نظر را مد نظر داشته باشید.

از وضوح کامل بنر در مرورگرهای مختلف و همین طور وسائل مفرق مانند تلفن همراه ، تبلت غیره اطمینان حاصل بکنید . خوبتر است بنر شما از متن کوتاه تر و کمتری مصرف نماید در عوض تصاویر و انیمیشن جذاب تری داشته باشد. در گزینش فونت بنر دقت بکنید تا با بهترین حالت نمایش داده شود. شعار خود را محکم کوتاه ابراز نمایید سعی بکنید اشویِژگزینشه را به کلیک بر روی بنر ترغیب بکنید .

سوپروب close
خرید بک لینک