آخرین اخبار
خانه » مقالات » ۷خدمتتازه ایرانسل رونمایی شد!

۷خدمتتازه ایرانسل رونمایی شد!

۷سرویس نو ایرانسل رونمایی شد!
Wimax box 3 f 7خدمتتازه ایرانسل رونمایی شد!
منبع

روز قدیم هفتمین سالگرد ورود ایرانسل به کشور بود که بدین مناسبت این اپراتور تلفن همراه از هفت محصول سرویس نو در کشور رونمایی کرد.

به گزارش روابط عمومی ایرانسل، باقر صمدی، مدیر کل بازاریابی ایرانسل، در همایش رسانه ای هفتمین سالروز راه اندازی شبکه موبایل ایرانسل، خدمات محصولات تعرفه پویا (جزیره ایرانسل)، سامانه رابطه تعلت ی، سامانه کامل ارایه خدمات، پورتال پیشرفته پیام کوتاه انبوه، پوشه ایرانسل، آهنگ پس‌زمینه و میزبان پیامک را رونمایی معرفی کرد.

سامانه تعرفه پویا

به گفته صمدی، سامانه تعرفه پویا، محاسبه و اعمال تخفیف مکالمه بر طبق ترافیک به صورت هوشمند، مدیریت توزیع ترافیک استفاده شبکه بر اساس نرخ سطح وبسایت مخابراتی مشترک، اطلاع‌رسانی تخفیف مکالمه از طریق Cell Broadcasting را فراهم می‌کند و امکان اطلاع‌گیری از تخفیف فعلی با شماره‌گیری USSD، تخفیف نرخ در ارتباط صوتی تا ۹۵ درصد و امکان مدیریت زمان و محل مکالمه بوسیله مشتریان برای مصرف بهینه از اعتبار سیم‌کارت، فعال‌سازی و غیرفع ال‌سازی رایگان از طریق کدهای دستوری #۱۳۵* ویژگی‌های آن است.

سامانه رابطه تعلت ی

وی گفت: در سامانه رابطه تعلت ی هم امکان تخصیص تنها کد برای لیستی از خدمات، امکان دریافت نرخ از دارنده کد یا متقاضیان دریافت خدمت، عدم وابستگی به گوشی تلفن همراه سرعت بالای به روزرسانی بوسیله خود کاربر سازمانی، وب‌سرویس پروتکل برایبقیه موسسات سازمان‌ها و سهولت و امنیت در مصرف فراهم شده است.

صمدی، کاربردهای آن را هم معلت ات املاک، صنعت توریسم هتل‌داری، همه خدمات ارزش افزوده به صورت دیجیتال در اندازه اندک، کاریابی، دولت الکترونیک خدمات حمل نقل توزیع عنوان کرد.

سامانه کامل ارایه خدمات

مدیر اافزایش بازاریابی کمپانی ی ایرانسل، سامانه کامل ارایه خدمات را برای ارایه دسترسی به شبکه اپراتور تلفن همراه از طریق API، ارائه API مربوط به شارژ و بیلینگ به مجموعه ‌های ثالث، SMS, Wap Push,USSD، پرتال مدیریت شرکای تجاری، سهولت و امنیت در اتصال به شبکه مخابراتی و کاهش زمان ورود به بازار برای VAS توصیف کرد.

به گفته وی، مدل ‌های کسب و کار آن مصرف از مدل استاندارد تسهیم درآمد، شریک تجاری با بهره‌گیری از شارژینگ، شریک تجاری دون بهره‌گیری از شارژینگ، ارایه سرویس با میزبانی SDP، ارایه سرویس با میزبان شریک خارجی، توسعه میزبانی سرویس در SDP است.

پوشه ایرانسل

صمدی اظهار داشت: سرویس پوشه ایرانسل یا ایرانسل درایو هم پل ارتباطی بین شبکه ارتباطی اینترنت است که اولین سرویس خدمات ابری شخصی در ایران محسوب می‌شود ذخیره‌سازی مدیریت دفترچه تلفن، مدیریت پیام و ارسال دریافت پیام‌ها از طریق وب، مدیریت فایل‌ها با اشتراک‌گذاری و اصلاح و امکان به اشتراک‌گذاری نظرات را فراهم می‌کند.

وی افزود: فعال‌سازی آن طریق گزینش بسته خدمات مورد نظر کاربر از طریق پورتال این سرویس به صورت سه ماهه، شش ماهه و یک ساله است.

پیامک هدیه و میزبان پیامک

به گفته صمدی، پیامک هدیه و میزبان اس ام اس نیز ارسال پیام کوتاه در حالت عدم وجود اعتبار و پرداخت توسط شماره مقصد بعد از پذیرش را فراهم می‌کند بر طبق آن امکان جایزه دآدم اس ام اس کوتاه به دوست ها ، امکان تعریف لیست پذیرش برای کاربر، پرداخت تعرفه اس ام اس ارسالی تا انتها محدوده زمانی معین و امکان تعریف لیست سیاه مخاطبین اصلاح لیست‌ها وجود دارد.

وی افزود: برای ارسال پیامک از طریق این سامانه کافی است شماره مخاطب مورد نظر را به صورت پیش‌شماره سرویس وارد کرد تا وی ضمن دریافت پیام کوتاه بتواند بدون پرداخت تعرفه پیام کوتاه ارسال را تا انتها محدوده زمانی معین جواب دهد. برای مثال باید شماره را اینطور وارد کرد: ۷۳۲۷۰۴۹۳xxxxxxxx*

به گفته صمدی، تعرفه پیامک‌های ارسالی از طریق این سرویس‌ها مطابق تعرفه ‌های مصوب برای پیام کوتاه از طرف سازمان تمنظیم مقررات ارتباطات رادیویی است.

آهنگ پس زمینه

مدیر اافزایش بازاریابی شرکت ی ایرانسل، آهنگ پس زمینه را هم سرویس دیگر ایرانسل معرفی کرد که امکان ایجاد آهنگ پس زمینه بر اساس موقعیت ارتباط ، فعال‌سازی غیرفع ال‌سازی آنی و را فرهم می‌کند و تنوع موزیک ‌ها با سلیقه مشترک و با اطلاع از شماره مقصد فراهم است با ارتباط ازطریق IVR و با شماره گیری xxxxxx 727393 را دارد و امکان آزمایش صوت پس زمینه قبل از ارتباط نیز وجود دارد.

پورتال پیشرفته پیام کوتاه انبوه

صمدی گفت: پورتال پیشرفته پیام کوتاه انبوه ویژگی‌های زمان‌بندی ارسال، یکپارچگی با سیستم مشتریان با مصرف از API، ارسال پیامک با نام مجموعه ، تخصیص کد کوتاه، پورتال مدیریت پیامک ارسالی، مدیریت کمپین‌های تبلیغاتی، ارسال پیام برای گروه از پیش تعریف شده، ارسال پیام چند رسانه‌ای قیمت رقابتی جهت ارسال پیام کوتاه داخل شبکه، تنظیم قواعد بررسی محتوای پیام‌ها بر طبق گروه ارسال‌کننده، گزارش‌دهی در لحظه از اطلاعات دریافتی از مشتریان ، ارسال پیام کوتاه تعلت ی بر طبق لیست مسائل تعیین شده، امکان شارژ دریافت کننده و یا ارسال کننده پیام کوتاه را فراهم کرده است.

وی، کاربردهای این محصول ارتباطی را ارائه خدمات درخواست دریافت خدمت از طرف مشتری، به روز رسانی پرونده اطلاعات شخصی، کلوپ هواداران اجرای طرح‌های وفاداری مشتریان، طرح رابطه با مشتریان، نظر سنجی از مشتریان و مدیریت کمپین تبلیغاتی عنوان کرد.

سوپروب close
خرید بک لینک