آخرین اخبار
خانه » مقالات » اخرین راهکارها برای کم شدن سایز

اخرین راهکارها برای کم شدن سایز

اخرین راهکارها برای کم شدن سایز
con56923 اخرین راهکارها برای كم شدن سایز
فمی لیفت

آخرین کلام متخصصین در دانشکده پزشکی ورزشی در امریکا این است: برای دست پیدا کردن به کمترین میزان سلامت ی، باید به طور مبوسیله ۵ جلسه ۳۰ دقیقه ای در هفته تست ات هوازی شدید انجام دهید.

در هفته ۱۶۸ ساعت زمان داریم، اما برای دست پیدا کردن به تناسب‌اندام کاهش وزن تنها ۶ ساعت از آن هم برای شما کافی است. امروز می خواهیم ۱۰شیوه به شما روش دهیم که چگونه
از هر دقیقه‌تان نهایت مصرف را ببرید.
فمی لیفت

۱: نو ترین پیشنهاد متخصصین

آخرین کلام متخصصین در دانشکده پزشکی ورزشی در امریکا این است: برای دست پیدا کردن به کمترین میزان سلامت ی، باید به طور متوسط ۵ جلسه ۳۰ دقیقه ای در هفته آزمایش ات هوازی شدید انجام دهید (آنقدر شدید که عرقتان را درآورد) به اضافه دو جلسه در هفته تست ات بدنسازی برای کل بدن . ولی اگر می خواهید وزنتان را پایین بیاورید باید مدت وقت جلسات تست ات هوازی را به یک ساعت برسانید.

۲: تست ات هوازی و بدنسازی

کافی برای ورزش کردن ندارید؟ تست ات شدتی ایروبیک یا استقامتی را امتحان بکنید که به شما کمک می نماید طی دو ساعت اول بعد از آزمایش ، ۵۰ تا ۱۵۰ کالری دیگر هم بسوزانید. برای تست ات هوازی از آزمایش ات ترکیبی با سرعت های مختلف و برای آزمایش ات استقامتی بدنسازی از چرخه های آزمایش ی استفاده بکنید .

۳: تست کردن با توپ

آزمایش کردن روی توپ‌های ویژه حفظ ثبات تعادل حین تست ، شما را وادار می‌کند که تمام عضلات شکم کمرتان را به کار بیندازید. پلانک یکی از بهترین حرکت‌هایی است که می‌توانید با این توپ‌ها انجام دهید:

حرکت پلانک روی توپ: در حالت پلانک قرار بگیرید—کف دست‌ها را روی زمین دقیقاً پایین‌تر از شانه‌ها قرار دهید، پشتتان کاملاً صاف باشد، شکم را سفت بکنید ، بدن کاملاٌ در موازات زمین قرار گیرد، پاها به صورتی کشیده شوند که مچ به پایین آن روی توپ قرار گیرد. ۳۰ تا ۶۰ ثانیه به این حالت باقی بمانید. شکم را کاملاٌ سفت کرده و تو بکشید. بعد رها بکنید .

۴: بعد از چهل سالگی

بعد از سی سالگی، خانم‌ها هر سال چیزی درحدود ۱۵۰ گرم از عضلاتشان را از دست می‌دهند. هرچه عضلات داشته باشید، کالری زیادتری هم می سوزانید استخوانهایتان استحکام بیشتری خواهند داشت. به همین دلیل متخصصین چنین برنامه ورزشی به شما پیشنهاد می کنند: دو تا سه جلسه در هفته آزمایش ات سخت بدنسازی به اضافه ترکیبی از آزمایش ات هوازی با شدت متوسط مثل پیاده روی سریع، دوچرخه سواری یا شنا، حداقل سه جلسه ۳۰ تا ۴۵ دقیقه ای در هفته.

۵: کم کردن سریع سایز

برای دستیابی به این هدف باید سه نکته را در نظر داشته باشید: اول دنبال کردن رژیم غذایی است که در آن از حداقل کربوهیدرات‌های تصفیه شده مثل نان سفید و ماکارونی و بیشترین میزان میوه‌جات و سبزیجات مصرف شده باشد میزان پروتئین آن متوسط باشد. هر روز نباید بیش از ۱۵۰۰ کالری استفاده بکنید . دوم اینکه دوبار در هفته آزمایش ات بدنسازی برای کل بدن را انجام دهید و میزان استآسان بین ست‌ها را تا حدامکان کم شدن داده یا حذف بکنید . و انتها اینکه سه جلسه در هفته، آزمایش ات کاردیو ترکیبی را انجام دهید (۴ تا ۷ آزمایش با سطح شدت بالا را با زمان های ریکاوری متوسط متناوب بکنید ). این برنامه را به دقت دنبال بکنید خواهید دید که در عرض چهار هفته به هدفتان دست پیدا می بکنید .

۶: بدنسازی پیشرفته

سرعتتان را پایین بیاورید، در اوج انقباض آزمایش ، لحظه مکث بکنید . اکثر افراد بسیار سریع از این نقطه می‌گذرند، به همین دلیل از دامنه حرکت بیشتر از عضلات استفاده می‌کنند این مسئله ممکن است منجر به ظهور آسیب‌دیدگی شود. در اوج انقباض یک لحظه مکث بکنید بعد به نرمی وزنه را پایین بیاورید.

۷: رفع سلولیت

بسیاری از متخصصین عقیده دارند می‌توانید با مصرف از از غلتک‌های استوانه‌ای شکل اسفنجی سلولیت را کم شدن داد. آنها باور دارند که ی بافت های پیوندی بی آب می‌شوند، به ویژه در لایه‌های نزدیک به پوست، فیبر آن ضعیف شده و جدا می‌شود، به همین ترتیب چربی زیر آن ورم می‌کند. مالیدن بخش ‌هایی از بدن که سلولیت دارد، با به جربان انداختن مایعات بدن باعث می‌شود بافت‌های پیوندی دوباره آبدار و سفت شوند. اما این کار باعث لاغرتر شدن شما نخواهد شد، اما به رفع سلولیت ها پستی بلندی های روی پوست خود کمک می‌کند.

۸: شل‌شدگی شکم بعد از وضع حمل

برای پیشگیری از شل شدن پوست بعد از وضع حمل، باید بهتر غذا بخورید ورزش بکنید . اگر بعد از به جهان آمدن فرزندتان احساس می‌کنید شکمتان شل شده است، تست زیر را امتحان بکنید : حوله ای را به درازا روی زمین بیندازید روی آن دراز بکشید، زانوها را خم بکنید به صورتیکه پاشنه‌های پا در موازات عضلات سرینی شما قرار گیرد. حوله را از میانتنه‌تان بالا آورده هر سر آن را در دست قرار دهید. با بیرون دادن نفس، سر، گردن و شانه ها را از روی زمین بلند بکنید ؛ شکم را محکم داخل کشیده حوله را بکشید. در بسیاری از خانم ها عضلات شکم در واقع از فشار اضافی جنین جدا می‌شود، به همین دلیل اولین کاری که باید انجام دهید این است که این عضلات را قوی بکنید تا دوباره به بچسبند. هر روز ۱۰ بار این حرکت را تکرار بکنید .

۹: رفع دردهای عضلانی بعد از تست

درصورت به وجود آمدن دردهای بعد از آزمایش ، چنانچه این دردها ً جدی نباشند، عضلاتتان را بکشید و کمی راه بروید. بدترین کاری که در این شرایط می‌توانید انجام دهید این است که تنبلی به سراغتان بیاید روی نیمکت دراز بکشید. هرچه کار تان بیشتر باشد، جریان خونتان موآدم غذی به عضلاتتان می‌رساند باعث می شود ریکاوری در شما سریعتر انجام شود.
فمی لیفت
۱۰: تست ات سریع

این آزمایش چرخشی ویژه کل بدن برای روزهایی که زمان کمتری را می توانید صرف ورزش بکنید عالی است. هرکدام از این تست ات را در یک دقیقه انجام دهید و دو تا سه بار کل چرخه را تمام بکنید .

· اسکات (۱۵ تا ۲۰ تکرار)

· شنا ((۱۰ تا ۱۵ تکرار)

· پلانک (۳۰ تا ۶۰ ثانیه)

· لانژ (۱۵ تکرار برای هر طرف)

· پُل (۱۵ تا ۲۰ تکرار)

فمی لیفت

سوپروب close
خرید بک لینک